אמנת השירות – iCortex

אמנת שירות – קורטקס סוכנות לביטוח

עודכן לאחרונה: יולי 2025

בתוקף היותי סוכן ביטוח / יועץ פנסיוני ובמסגרת מילוי תפקידי על פי הדין, מתכבד בעל הרישיון הח”מ (קורטקס) בולוטין רז סוכנות לביטוח בע”מ, רישיון מס’ 515092468 (“בעל הרישיון”), להתחייב במתן שירות איכותי לכל לקוחותיי, על מנת להבטיח את יכולותיהם לממש את זכויותיהם על הצד הטוב ביותר, בהתאם לאמות המידה המפורטות מטה ומבלי לגרוע מהוראות כל דין.

סעיפי אמנת השירות הבאים נועדו ליישם ומבוססים על הנחיות רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון, אשר פורסמו ביום 01.05.2018, לרבות זמני המענה לפניות לקוחות המפורטים בהם.

התחייבויות בעל הרישיון

  • להתייחס כלפי הלקוח בהגינות ובכבוד, ולכבד את פרטיותו.
  • לעדכן את הלקוח, מעת לעת, בדבר אופן קבלת השירות, לרבות דרכי ההתקשרות, ימי העבודה ושעות הקבלה במשרדו.
  • לתת מענה מתאים לצרכי הלקוח תוך לא יאוחר מ־7 ימי עסקים לצורך תיאום פגישה או שיחה.
  • לקיים תקשורת יעילה וזמינה עם הלקוח, ולספק מענה ראשוני תוך לא יאוחר מ־2 ימי עסקים, כולל תשובות ברורות ומנומקות ככל האפשר.
  • למסור עותק מכל אישור או מסמך שנמצא ברשות בעל הרישיון או גוף מוסדי, וכן להעביר בקשות לביצוע פעולות תוך לא יאוחר מ־7 ימי עסקים.
  • למסור ללקוח (או למיופה כוחו) כל מסמך רלוונטי שנמצא ברשות בעל הרישיון, תוך לא יאוחר מ־3 ימי עסקים ממועד הדרישה, לרבות ללקוחות לשעבר.
  • בעניין תביעה – למסור מידע אודות זכויות הלקוח ודרכי הפעולה האפשריות מול הגוף המוסדי, תוך 2 ימי עסקים.

שינויים במצב הלקוח

כאשר מובא לידיעת בעל הרישיון כי חל שינוי במצבו של הלקוח בנוגע למוצר פנסיוני – תבוצע פנייה יזומה ללקוח תוך 7 ימי עסקים לבחינת התאמה מחודשת של המוצר.

שינוי במצב הלקוח כולל בין היתר:

  • הצטרפות למקום עבודה חדש
  • עזיבת מקום עבודה
  • גידול בשכר המחייב הצהרת בריאות מחודשת
  • שינוי מבנה ההפקדות לפנסיה
  • שינויים בתעריפי עלות הכיסוי הביטוחי

אם במשך שנתיים לא דווח על שינוי – יוזם בעל הרישיון פנייה יזומה ללקוח לבירור.

כללי אתיקה מקצועית ושירות

  • היכרות עם הוראות הדין הרלוונטיות לשירותיו של בעל הרישיון.
  • היכרות עם המוצרים בהם עוסק בעל הרישיון – בייעוץ או בשיווק.
  • עדכון שוטף והשתתפות בהשתלמויות מקצועיות בתחום.
  • עריכת הסכם כתוב מראש מול הלקוח ככל שנדרשת גביית שכר או הוצאות, והעברת העתקו ללקוח.
  • מינוי אחראי על שירות לקוחות, קביעת נהלים, הדרכת צוות, הגשת דוח שנתי וביצוע ישיבות תקופתיות בנושא.